Welkom op mijn reisblog!

18 augustus 2017 - Eindhoven, Nederland

Wat leuk dat je mijn reisblog gevonden hebt! Ik ga proberen regelmatig wat te posten, zodat iedereen op de hoogte kan blijven van mijn reis naar Ghana. Foto's en video's zullen dan uiteraard niet ontbreken, want een beetje beeldmateriaal hebben jullie natuurlijk wel nodig om geboeid te blijven... ;-)

Meld je aan voor mijn mailinglijst om makkelijk op te hoogte te blijven van mijn avonturen! Je krijgt dan automatisch een melding wanneer ik weer iets nieuws heb geplaatst.

Morgen is het dan eindelijk zo ver en gaat mijn reis beginnen! Over een paar dagen kunnen jullie de eerste post verwachten.

Liefs,

Vivian aka Tante Gigi

1. Hanneke Gadir:
    Heel heel veel plezier
    En let goed op hihi
    Gr Hanneke
  2. Rina F Curiel:
    18 augustus 2017
    Vivian ik wens je een fijne reis. En denk eraan pas goed op je zelf. Je kunt mij altijd iets sturen als je wilt. Love you tot kijk.
  3. Papa:
    Hi Viv,
    Hier een recept voor een goede tijd daar en een behouden thuiskomst:
    Elke dag praten met God: jij tot Hem door gebed en Hij tot jou door de bijbel. Veel plezier daar!!! Ik hou vam jou.
    Papa
  4. Elyna:
    18 augustus 2017
    Ben echt trots op jou TOPPER!
    Je gaat een geweldige tijd krijgen daar.
    Ik bid dat je een veilige reis zult hebben en een geweldige ervaring!!

Liefs je zus❤️
  5. Suzanne:
    Lieve. Viv
    ik wens jou een fijn reis .en een fijne dagen .en maak er wat van meid
    En. Geniet ook van .je krijg de groetjes van onze nen,shad,zion. Ze wensen een fijne tijd en laat ons wat van je horen hoe het was ok.veel liefs en knuffels fam. Janssen why love you viv byeeeee
  6. Laila:
    19 augustus 2017
    Heeej vief! Echt dapper deze stappen. Zet m op en heb een goede tijd meid
  7. Rizaira Caciano:
    Lieve Viv♥️

Ben bnieuwd strax naar al je verhalen die je strax gaat posten.
    Succes daar en dat je een licht mag zijn in Ghana voor andere!
    Zet m op meid!!
    Liefs, Riza
  8. Yunayra:
    19 augustus 2017
    I wish you a safe flight and a blessed stay and a good return.
    Fam: Janga Yunayra & Hadassa
  9. Rebecca:
    20 augustus 2017
    Heel veel succes, plezier en God's zegen! Maak er een mooie tijd van en ik kijk uit naar jouw reisverhalen
  10. Noèmi:
    21 augustus 2017
    Heel veel plezier en succes lieve Vivian ❤️. Ik bewonder dat je dit doet. Het wordt onvergetelijk. Dikke kus Noèmi
  11. Barbara:
    21 augustus 2017
    Maar een woord voor jou,topper!!!!!liefs bar,ashanti&luviënna God is bij je lieverd..